GUESS.versus.OTHERS

Tuesday, January 11, 2011


GUESS jenama yg tidak asing lg di negara ini malah di serata dunia
tp malang nya aku tidak gemarkan jenama yg konon2 nya mewah ini
nape ek??
no komen
eh ke nak komen sket......hmmmm
anyway, mmg aku dr dlu2 x minat jenama ? nih
aku igt lg time aku study kt Uni, blambak2 student pkai jenama nih
celop pon celop lah janji GUESS!
slh satu sbb nape aku x suke adalah kerana ramai sgt pakai jenama nih
smp da xtau ori ke atau tak
seigt aku dr dlu aku cume ade 2 3 helai baju guess je
handbags?? jgn harap aku akn pkai guess


pd aku xde pon keistimewaan GUESS nih
mahal tp design same jek
sebab tuh la aku x suke
sebab aku nih jns 'weirdo'
aku lbh suke pkai bnde2 yg jarang org pkai n nampak
even brg or baju/ beg/ kasut tuh aku beli kt street market jek!




one of the Guess Store back in Atlanta
mmg x teringin pon msok coz surely xkan beli pape

ini pilihan aku!
jeng jeng jeng


CHRISTIAN DIOR
ini lah jenama handbags pilihan aku mase aku zaman muda2
menarik babe!



ade ke org pakai CD cam aku nih??
class x?? ekceli bkn sebab classy but coz it's so weird!
kasOt die pon ngaaaam cam bwh nih ;)

















AX
aku start pakai nih coz ex aku dlu mmg gile AX
unfortunately skrg aku da kapel ngn owner AX
hahahaha!
lg la aku syOk!






 sape bole teka nih kasot jenama ape???
muahahahaa! inilah KUDA!
dari kasot ke baju semue nye menarik..n harga pon affortable


PEDAL WORKS
aku suke kasot PW nih coz sgt cozzy,stylish,simple n comfortable
harge pon not bad la
worth it ngan comfort die
jalan 5-6 jam kt mall pon x sakit lgsg ok





jenama nih skali skale je bole gune tp aku ade byk beg2 LV..xde la nak beli ORIGINAL...
stakat 'mirror image' tuh mampu lg la beli tp mmg setahun beli 1
klau x mmg sah2 BANKRUP walaupun mirror image



ini adalah kilang kasot ku!
muahahahaha!
aku rase stakat nih aku ade more than 200 shoes from vincci in my collections
byk ke??
tuh pon ade yg da buang
sbb ape ade byk??
sbb aku mmg gile kasot!





inilah port aku ngn bff aku slalu gi
baju n aksesoriessss kt cni sgt pelik!
hahaha so...da tau nape aku gi kan??




love MNG but sumtimes xde size aku
so mmg jarang2 aku BERJAYA mdapat bju MNG yg btol2 ngam ngn bdn aku yg petite nih





 ZARA
yeaaay!
nih jenama NO 1 aku
xmo cakap banyak
I LOVE ZARA SO MUCH

0 comments: