oh.tekanan

Friday, August 20, 2010

Oh tekanaaaaaaaaaaaaaan.. Hahahhaha! Bkn tekanan jiwa harap maklum.. Tdk spt sstgh individu yg diam² rupe² nye ade tekanan jiwa.. Wah gitu!! Anyway.. Aku tgh stress d tahap tenuk mau sondol tapir... Hmmm cane tuh ek?? Ape yg aku stress kn?? Haa tuh bce yg kt bwh tuh brape byk kje aku ade.. Then add lg ngn supervisor aku cl td ckp 'i want to see u diz evening..or i think u shud just forget bout ur phd' wahahahahaha!! celah mane aku nk dtg jumpe die?? Adooooooooooooi smakin parah keadaan dcni. Nenong~Nenong~.. Huhuu.. Dgn slambe nye aku jwb 'alaaa sye jumpe doc nxt week bole x?? ari sabtu ke ahad ke..' muahahahaha! which aku lgsg x igt nxt week cuti!!! Adehh btuah nye budak..! Ksimpulannye aku td trus buka delly aku then trus mnaip dgn kelajuan almost tbabas d selekoh.. hahaha! aku klau bab 'last minit' mmg hebat.. confirm lah dpt A+.. Da biase da gitu.. Dr aku diploma smp skrg, klau last min...wah mberansangkan result nye! tp klau wat awl2..ek eleee plg tggi bole dpt B+ jek.. Tp xpe..aku akn berusaha!! Huhuuu yg penting jgn buat rekod utk dpt B sbb x pnh hayat aku lg lar spnjg aku dlm Uni dpt bwh dr B+ which is B ke..B- ke..Gile kau aku nk dpt bwh B+??? Aku pon bole nanges gitu..Mau kne depression sebulan gitu.. Huhuuu.. Ok enuf with my tekanan stufz..

Opss gotta go..til then

Lourve,
Zara

0 comments: